لوازم یدکی جک

اطلاعاتی در مورد قطعات خودرو و لوازم یدکی جک

تبلیغات تبلیغات

علت گرم و سرد شدن کولر خودرو

نشتی در سیستم تهویه مطبوع
نشتی مبرد متداول ترین دلیلی میباشد که اسپلیت خودرو گرم و سرد می‌شود. نشتی معمولاً به جهت مخلوطی از رطوبت و مبرد ساخت می‌شود که در شکل ادغام، اسید خورنده ای را ساخت می نماید که درزگیرها، شیرها و شیلنگ های سیستم تهویه مطبوع را از میان می‌برد. نشتی در سیستم تهویه مطبوع ماشین شما میتواند منجر دمیدن هوای گرم از روزنه‌ها خواهد شد، چون مبرد کافی برای خنک کردن در سیستم نیست.

لوازم یدکی جک

 

بدتر از آن، اسید میتواند باطن کمپرسور شما‌را خورده و قطعات فلزی را در سراسر سیستم تهویه مطبوع پخش نماید و سبب زخم کبیر، انسداد و فساد قطعات خواهد شد.

فساد کلاچ کمپرسور اسپلیت
کلاچ کمپرسور کولر گازی ماشین یک کدام از مهم‌ترین قسمت های سیستم تهویه مطبوع خودروست. این اذن میدهد تا تسمه مشغول گردد و از نیروی موتور مستقل خواهد شد، براین اساس کمپرسور تنها در شکل نیاز فعالیت می نماید. از آنجایی که کمپرسور به صورت مداوم پر‌نور و خموشی می‌شود، هر توشه که از تهویه مطبوع خویش به کارگیری می‌کنید در معرض فرسودگی و فساد قرار می‌گیرد.

وقتی که کلاچ کمپرسور مشکلی داراست، اسپلیت خودرو شما برای مقطع زمان بر هوای خنک را نمی‌دمد و همیشه گرم و سرد می‌گردد. یک کمپرسور اسپلیت مجروح نمی تواند گاز اسپلیت را به صحت در سیستم تهویه مطبوع فشرده نماید تا هوای خنکی که می‌خواهید را ارائه نماید.

لوازم یدکی جک ، ۱۴۰۴-۰۴-۰۱ ، متفرقه
در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

مطالب پیشنهادی

آخرین مطالب سایر وبلاگ ها

جستجو در وبلاگ ها